F.A.Q.

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania które nasi pracownicy z działu obsługi klienta słyszą najczęściej. Jeśli już zapoznałeś się z ofertą DEERHORN ale masz jakieś wątpliwości - spróbuj odnaleźć informacje poniżej.
Jaki jest czas realizacji na biurka oraz inne meble biurowe?

Szacowany termin realizacji standardowych zamówień wynosi 2-5 dni roboczych. Przy większych zamówieniach termin ustalany jest indywidualnie.

Jeśli zdarzą się ewentualne przesunięcia terminu realizacji, zostaną Państwo poinformowani mailowo.

Jaki jest koszt dostawy mebli?

Koszt dostawy jest automatycznie wyliczany w koszyku podczas składania zamówienia i jest uzależniony od wyboru mebli.

Czym zabezpieczany jest blat dębowy?

Blat dębowy jest pokryty naturalnym olejowoskiem OSMO, odpornym na zabrudzenia. Można zamówić przez sklep próbkę blatu, aby móc ocenić kolor w rzeczywistości.

W jakich kolorach mogę zamówić blat, czy barwimy blaty na inne kolory?

Nie barwimy blatów na inne kolory, używamy tylko bezbarwnego olejowosku.

Czy można zamówić meble pod indywidualne zamówienie?

Istnieje możliwość modyfikacji mebli z naszych gotowych wzorów. Każdy projekt jest indywidualnie rozpatrywany. Więcej szczegółów w Dziale Obsługi Klienta.

Czy modyfikujemy inne meble, jeśli tak to jakie?

Modyfikacji mogą zostać poddane meble po uprzednim sprawdzeniu możliwości zmiany pod względem technologicznym. Osoba z Działu Obsługi klienta, która będzie opiekować się Państwa zamówieniem prześle informację odnośnie wyceny z przygotowaną pro formą do wpłaty. Za zamówienie indywidualne wymagana jest przedpłata.

Czy można zamówić biurko/stół w dowolnym wymiarze?

Tak, można zamówić blat i stelaż w innym wymiarze. Cena ustalana indywidualnie z uwagi na modyfikację.

Jak złożyć zamówienie na inny wymiar biurka?

W uwagach podczas składania zamówienia na biurko (w jak najbliższym wymiarze do tego co jest pożądany) proszę wpisać potrzebny wymiar. Osoba z Działu Obsługi klienta, która będzie opiekować się Państwa zamówieniem prześle informację odnośnie wyceny z przygotowaną pro formą do wpłaty. Za zamówienie indywidualne wymagana jest przedpłata.

 

Czy jest usługa wniesienia i jak mogę ją wycenić?

Jest możliwość wyceny usługi wniesienia. W celu ustalenia możliwości wykonania usługi wniesienia prosimy o przesłanie informacji:

  • rodzaj budynku (jeżeli jest to dom, nie należy podawać piętra oraz czy występuje winda, klatka schodowa, ponieważ kurier nie wnosi mebli do pomieszczeń)
  • piętro
  • czy występuje winda, jeżeli tak proszę o określenie jej wymiarów (proszę o podanie w przypadku bloku/biurowca)
  • wymiary drzwi przez które mają być wnoszone meble
  • wymiary klatki schodowej, czy występuje zakręt (proszę o podanie w przypadku bloku/biurowca oraz wniesienie mebli po schodach)
  • ewentualne utrudnienia (np. szklane ściany)
  • czy jest możliwe podjechanie samochodem dostawczym pod drzwi zewnętrzne przez które będą wnoszone meble

Po przesłaniu powyższych informacji zgłosimy prośbę o ustalenie możliwości wykonania usługi do firmy kurierskiej. Stawka za wykonanie usługi jest ustalana przez firmę kurierską.
Uwaga: kurier dostarcza meble na paletach:

  • w przypadku budynku np. dom jednorodzinny kurier świadczy usługę wniesienia za pierwsze drzwi budynku
  • w przypadku budynku typu blok/biurowiec kurier wnosi zamówienie za pierwsze drzwi mieszkania/biurowca
Jakie są sposoby płatności za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić przez szybkie płatności tpay (przelew online, karta debetowa, portfele elektroniczne), BLIK, przelew bankowy, za pobraniem. Jeśli dokonują Państwo zamówienia pobraniowego, którego wartość przekracza 5000zł pobieramy przedpłatę której wartość ustalamy indywidualnie. Zapytania prosimy kierować telefonicznie lub przez email.

Czy jest wymagana przedpłata za zamówienie?

Jeśli dokonują Państwo zamówienia pobraniowego którego wartość przekracza 5000zł pobieramy przedpłatę, której wartość ustalamy indywidualnie. Zapytania prosimy kierować telefonicznie lub przez email.

Kiedy otrzymam fakturę?

Gdy płatność jest realizowana przelewem, faktura zaliczkowa zostanie wystawiona po odnotowaniu płatności (bez względu na to, czy została zapłacona całość, czy połowa zamówienia, zostaje wystawiona faktura zaliczkowa). W dniu wysyłki towaru zostaje wystawiona faktura końcowa. Dokumenty sprzedażowe są drukowane i przesłane razem z towarem do Klienta.

Jak pielęgnować blaty dębowe? Jak często trzeba je zabezpieczać?

Blaty olejowane przecieramy z kurzu lekko zwilżoną szmatką bez konieczności stosowania detergentów. Drewniane, olejowane blaty wymagają jednak odpowiedniej pielęgnacji i ostrożności. Trzeba unikać rozlania cieczy na blat. Jeśli zaistnieje taka sytuacja należy niezwłocznie zetrzeć do sucha. Zaleca się stosowanie podkładek pod kubek. 90% naszych mebli zabezpieczamy naturalnym olejowoskiem.

Dlaczego olejowanie?

• to naturalna metoda stosowana od setek lat
• w przypadku zarysowania lub zaplamienia łatwo odnowić blat domowym sposobem
• olej podkreśla naturalną kolorystykę drewna

Powtarzanie zabiegu:

Blaty drewniane dla utrzymania najlepszego efektu warto co jakiś czas olejować. Proces polega na nałożeniu niewielkiej ilości oleju na blat przy pomocy gąbki lub bawełnianej szmatki. Trwa to tylko kilka minut ale pozwala utrzymać blat w doskonałej kondycji.

Renowacja:

Każdy drewniany mebel wymaga raz na jakiś czas konserwacji. Celem jej jest odświeżenie wyglądu lub naprawa lekkich uszkodzeń typu zadrapania.

Co zrobić w przypadku zaplamienia np. farbą lub zarysowania?

Drewniane, olejowane blaty są bardzo praktyczne pod tym względem. W przypadku uszkodzenia można poddać je regeneracji. Wystarczy zetrzeć papierem ściernym blat i nałożyć na nowo olej. Po takim zabiegu blat będzie jak nowy.

Do tego procesu posłuży nam zestaw naprawczy dostępny w naszym sklepie internetowym, w skład którego wchodzi:

  • płyn do czyszczenia w sprayu,
  • Top-Olej 3058,
  • rączka do pada,
  • włóknina do aplikacji,
  • włóknina do szlifowania

Dodatkowo zalecamy zaopatrzyć się w papier ścierny o gradacji 220 i 400 na gąbce oraz 1000 do wygładzenia powierzchni. Każdą czynność (szlifowanie/malowanie/wycieranie) należy wykonywać wzdłuż lameli.

  1. Ścieramy całość elementu dębowego papierem ściernym o gradacji 220, a następnie 400 oraz 1000
  2. Powstały w wyniku szlifowania pył zbieramy najlepiej suchą ściereczką lub ręcznikiem papierowym.
  3. Po przetarciu pyłu można przystąpić do olejowania. Do nakładania oleju używamy pada, który znajduje się w zestawie. Pada można zastąpić też wałkiem lub gąbką do mycia naczyń.
  4. Po malowaniu należy odstawić elementy do wyschnięcia (średnio od 4-6 godzin w zależności od temperatury i wilgotności powietrza). Po tym zabiegu biuro jest jak nowe. Płyn do czyszczenia w sprayu zalecamy używać po upływie kilku dni od ostatniej konserwacji blatu drewnianego.

Używanie zestawu naprawczego zwiększa żywotność Waszego blatu drewnianego.

Jaki jest czas gwarancji?

Okres gwarancji wynosi 2 lata, lub 7 lat przy corocznym płatnym serwisie.

W jaki sposób mogę zakupić meble na raty?

W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą od systemu ratalnego. Proszę o przesłanie listy mebli, które chcą Państwo zakupić na raty na adres [email protected] Również niezbędne informacje można uzyskać pod numerem telefonu 697 867 000 lub 533 341 640.

Czy mogę wziąć meble w leasing?

Tak, można skorzystać z zakupu przez firmę leasingową LEASELINK. Pod każdym produktem jest możliwość wypełnienia wstępnego wniosku leasingowego. Firma, która świadczy taką usługę będzie się z Państwem kontaktować. W razie pytań zapraszam do kontaktu [email protected] lub pod numerem telefonu (22) 69 00 666

Czy mogę zamówić meble w paczkach?

Większość mebli ze względu bezpieczeństwa wysyłamy na paletach, złożone, odpowiednio zabezpieczone do transportu. Nie ma możliwości zamówienia mebli korpusowych w paczkach. Wszystkie biurka „Slim” są wysyłane tylko złożone, ponieważ blat grubości 18 mm może ulec uszkodzeniu podczas transportu, jeśli zostanie spakowany w paczce. Tylko wieszaki i niektóre biurka są w taki sposób przygotowane do transportu. Przy każdym produkcie, które wysyłamy w paczkach, znajduje się taka informacja.

Jak mogę dodać akcesoria i jak określić ich umiejscowienie? Czy są dodatkowo płatne?

Do każdego biurka można dodać akcesoria typu: otwór frezowany, przepust okrągły czy prostokątny, przedłużacz USB, a także pionowy i poziomy kanał kablowy. Również nadstawkę czy też szufladę i półkę można dodać do biurka składając zamówienie. Wszystkie akcesoria znajdują się na stronie głównej w zakładce MEBLE/AKCESORIA DO BIUREK.