Założyciel i CEO Deerhorn meble z wywiadem dla E-COMMERCE W PRAKTYCE

W najnowyszm wydaniu „E-COMMERCE W PRAKTYCE”, założyciel i CEO marki Deerhorn Rafał Pikul opowiada o tym „Jak skutecznie zarządzać logistyką, magazynem i procesem obsługi zamówień w e-commerce”.
Oto fragment wywiadu:
Meble marki Deerhorn z Biłgoraja zdobią dziś biura i gabinety klientów w Polsce, ale też w Czechach czy Niemczech. Jakie były początki?
Wszystko zaczęło się w 2019 r. Z uśmiechem na twarzy wspominam ten okres. Byłem wtedy pochłonięty prowadzeniem firmy reklamowej oraz pracami związanymi z budową domu, które znajdowały się już na finalnym etapie. Projektowaniem wnętrz zajęła się moja żona Kasia z pomocą pani architekt. Natomiast koncepcję gabinetu zostawiłem dla siebie. Wówczas spędzałem niezliczone godziny przy komputerze, siedem dni w tygodniu.
Marzyłem o skrojonym na miarę gabinecie z dużym oknem i widokiem na las. Istotnym elementem było oczywiście biurko. Tutaj zaczyna się cała historia. Nie mogłem znaleźć odpowiedniego mebla w internecie, więc postanowiłem wykonać
go sam. Blat oczywiście musiał być z naturalnego drewna, ponieważ uwielbiam naturę i doceniam jej pozytywny wpływ na samopoczucie.
Proces powstawania biurka był fascynujący, a efekt zachwycił mnie tak, że postanowiłem zrobić zdjęcia i zobaczyć, czy taki produkt może sprzedawać się w internecie. Znałem się dobrze na pozycjonowaniu, dzięki czemu stosunkowo
łatwo oferta została dostrzeżona przez wiele osób zainteresowanych biurkami.Szybko powstała cała kolekcja, potem następne. Już wkrótce z przydomowego garażu o powierzchni 100 m2 musiałem przenieść produkcję do większego lokalu”.
Po więcej zapraszamy tutaj